kariera

10.11.2017

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA w dz. Dekoracji Wnętrz

miejsce pracy: Łomża

opis oferty:

• Obsługa klientów firmy: przyjmowanie zamówień bezpośrednio od klientów, przyjmowanie zamówień od Doradców Klienta dz. Dekoracji Wnętrz, potwierdzenie dat realizacji zamówień, informowanie klientów o zaległościach płatniczych wobec Spółki;
• Koordynacja logistyki zamówień;
• Współpraca z magazynem w związku z przygotowaniem tras i załadunków, rozliczanie zwrotów, rozliczanie błędnych wysyłek;
• Monitorowanie stanów magazynowych;
• Utrzymywanie stałych relacji z dotychczasowymi klientami poprzez profesjonalną obsługę;
• Przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją zamówień;
• Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi na wyznaczonym terenie;
• Bieżące monitorowanie rynku oraz analiza konkurencji;
• Identyfikacja nowych możliwości rozwoju,
• Sporządzanie analiz, raportów i zestawień dla Zarządu firmy.

wymagania:

• minimum 1 rok doświadczenia na podobny stanowisku;
• umiejętność współpracy z klientem podczas planowania i realizacji dostaw;
• umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków;
• wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;
• odpowiedzialność, zaangażowanie i inicjatywa.

oferujemy:

• stałą pracę w stabilnej firmie oraz atrakcyjne wynagrodzenie;
• miłą atmosferę oraz dobre warunki pracy;
• rozwój osobisty, benefity;

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"